[Mew-Win32 02191] Re: Newest beta version of Mew on Win32

Takayoshi TK KAWATE taka at example.com

こんにちは。かわて@会社%打合せ終了%体だるぅです。

#毎度毎度のゴミですみません。

In the message "Re: [Mew-Win32 02188] Newest beta version of Mew on Win32",
    On Fri, 19 Nov 1999 12:00:21 +0900,